środa, 1 marca 2017

Superbetter

Edytuj post

Każdy z nas ma gorsze i lepsze dni. Źle jest jednak, gdy ta pierwsza grupa przeważa w naszym życiu, powolutku rujnując naszą psychikę oraz zdrowie. Jane McGonigal przez większość swojego czasu zajmuje się grami. Niestety pewnego dnia pod wpływem nieszczęśliwego wypadku doznaje wstrząsu mózgu, który ciągnie się za nią przez bardzo długi czas. Kobieta postanawia się jednak "naprawić"  i w ten sposób wymyśla grę, która może jej pomóc w odzyskaniu dawnego życia. Jej metoda osiągnęła dobre wyniki, dzięki czemu Jane postanowiła podzielić nią z resztą świata. Dzisiaj kobieta każdego dnia dostaje mnóstwo wiadomości z podziękowaniami od osób nawet ciężko chorych, że dzięki jej świetnemu pomysłowi są w stanie żyć w szczęściu!



"Superbetter" to kolejny poradnik, których ostatnio namnożyło się na moich półkach i powiem szczerze, że już widzę małą zmianę w swoich zachowaniach, przyzwyczajeniach. Ta książka nie jest raczej moim ulubieńcem spośród lektur, które mają za zadanie odmienić nasze życie, ale muszę przyznać, że tak czy siak podczas jej czytania bawiłam się bardzo dobrze!

Autorka w bardzo dużym stopniu skupiła się tutaj na grach, co nie oznacza, że musimy być zapalonym graczem, aby cokolwiek z tego zrozumieć! Wszystko wytłumaczone jest prostym, przyjemnym językiem, dzięki czemu lekturę czyta się niesamowicie szybko!

Jane pokazuje gry jako coś bardzo pozytywnego. W szkole, pracy czy na ulicy słyszymy od starszych, że gry uzależniają, nie robią z naszą psychiką nic dobrego, natomiast w tej książce dowiadujemy się prawdy! Wiedzieliście, że dzięki Tetris możemy zapomnieć o obrazach, które utknęły nam w pamięci? Wiecie, że gry z motywem zimy używane są podczas leczenia ludzi o dużych oparzeniach skóry?

Jakby nie patrzeć, to całe nasze życie jest grą, w której szukamy sojuszników, ale też musimy stoczyć liczne walki z wrogami! Niektórzy nie zdają sobie z tego sprawy, dlatego autorka naszego poradnika uświadamia nam tę prawdę i pokazuje, że gry w dzisiejszych czasach to nieodłączna część naszego życia!

Oczywiście oprócz przydatnych ciekawostek na temat gier, mamy tutaj do czynienia z wieloma zabawami przeznaczonymi dla czytelnika! Powiem szczerze,  że wielką fanką tego typu wyzwań nie jestem, ale tutaj bawiłam się bardzo dobrze i przy niektórych z nich uśmiech pojawiał mi się na twarzy!

3 komentarze:

  1. Z jednej strony mnie ciekawi a z drugiej obawiam się że nie jest to dla mnie :D
    Przemyślę sprawę :D


    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta pozycja, zapamiętam ten tytuł.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie jestem szczególnie zainteresowana tą pozycją, ale wyznaję, zasadę, że jeżeli dany poradnik sprawi, że choć jedna osoba poczuje się lepiej jest warta przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation