niedziela, 18 października 2015

Randka w ciemno TAG

Heej! Kolejny TAG i w ten sposób nadrabiam braki w recenzjach. Tak jak pisałam w poprzednim poście - po nauce nie mam ochoty nawet sięgnąć po coś ciekawego i jest klapa!
Do Randki w ciemno TAG nominowała mnie Eileen Joy z bloga Recenzandia. Jest to dość trudne zadanie szczególnie dla was, ponieważ musicie odgadnąć o jakie książki mi chodzi. Autor tego postu wymyśla sześć książek, które opisze trzema słowami.
(Jeśli chcecie dowiedzieć się czy myślicie poprawnie wystarczy kliknąć w serduszka poniżej)



http://d28hgpri8am2if.cloudfront.net/book_images/onix/cvr9781476792484/after-9781476792484_hr.jpg 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinkVsIw3pwZ2pdL5gJAIkRnk3BZCRjESKxzT8vsJrXOEmAwDbdq0UjXylBu_Rbe0fXW6dJNzHXLhEgBB6CQGuIF8s2d1hcfx2QuoWB_tPucTjBRxhOCe1PDyxAu17PZWArw6xGxOh8I40/s1600/dary-aniola.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghB69T7EyTi7xJxB61RtigRhJY-nSKY6cDfDl8D8T0mKt9FgDFqYe56OP60pU7VaHuk0zXaaCCyxnFVf-eqvabX2YfOos_iww4a-oAqvF9vMkSfFkrpTb9vGdIecKUb3q-k1Uqo0A0TJdz/s640/akademia_wampirow.jpg


https://tmacvittie.files.wordpress.com/2015/04/sherlock_holmes_ritchie.jpg



Pochwalcie się swoim wynikiem! Mnie niestety takie TAG-i przerastają i rzadko kiedy mi się udaje! :)

16 komentarzy:

  1. Zgadłam 2/6 :D Nie jest aż tak źle, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadłam 4 na 6, ale pierwsza jest chyba aż nazbyt oczywista, haha, to imię mówi wszystko, choć nie czytałam książki :")
    Uwielbiam ten TAG :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Angelfall!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 3/6. :) Z tego jednej książki nie czytałam, jedną uwielbiam, a jedną kocham całym swoim sercem <3

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super TAG. Odgadłam tylko jedno,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny TAG :D Odgadłam 3 i w sumie jest nieźle, bo tylko 3 z nich czytałam :D
    Ciekawe książki wybrałaś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. 3/6. i tak jestem z siebie dumna, bo nie odgadłam tych, których nie czytałam. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 zgadłam, więc nie jest tak źle, bardzo lubię ten tag! :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej kochana ^-^
    Ale super tag taki zagadkowy, bardzo fajny :D Tylko 2 zgadłam. Ja też ledwo łączę naukę z czytaniem ale jakoś jest.
    To ty robiłaś te zakładki na blogu? Nie zdradzisz może jak je robisz, lub w jakim programie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadłam 3/6, choć z tego wszystkiego czytałam tylko jedną książkę XD
    Pozdrawiam
    http://czytamwiecjestemcaxianelim.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. 4/6 :D To chyba nie tak źle ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 5/6, hahah najlepiej :3 Wszystko poza After. A czytałam 3/6, a już niedługo będzie to 4/6, bo muszę się w końcu zabrać za Szklany Tron <3
    ksiazki-pandy-i-kawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało mi się odgadnąć cztery książki, także chyba jest całkiem dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 4/6 O.o jestem zaskoczona xD

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadłem 5/6 :D
    Fajny TAG, ale raczej nie dla mnie.
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadłam 2/6, ale chyba jestem usprawiedliwiona, bo reszty nie czytałam ;) Uwielbiam tę zabawę, jest po prostu świetna, chociaż często dostajemy takie twarde orzechy do zgryzienia.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń