poniedziałek, 12 lutego 2018

Przedpremierowo! SLAMMMED || COLLEEN HOOVER


Layken po niespodziewanej śmierci ukochanego taty, przeszła przez pięć etapów żałoby, by wreszcie wyjść na prostą. Złe emocje zaczynają jednak powracać kiedy jej mama postanawia przeprowadzić się z dala od dotychczasowego miejsca zamieszkania z powodu niewystarczających środków do życia...a przynajmniej tak tylko powiedziała dwójce dzieci. Dziewczyna nie jest zadowolona z całej sytuacji, ale wszystko się zmienia kiedy poznaje chłopaka z sąsiedztwa. Od samego początku Will przypada jej do gustu, jednak wraz z rosnącym uczuciem, na drodze bohaterów pojawiają się liczne problemy. Jak zachowa się Layken po niespodziewanej prawdzie o jej Willu oraz mamie, która od długiego czasu ukrywała przed dziećmi wiele tajemnic?


"On nauczył mnie rzeczy najważniejszej ze wszystkich…
Żeby kłaść nacisk
Na życie."

Już 14 lutego wraz z nakładem wydawnictwa YA! pojawią się nowe wydania książek Colleen Hoover, które niezaprzeczalnie zrobiły furorę! O dziwo dzisiaj macie okazję przeczytać recenzję osoby, która po raz pierwszy, ale nie ostatni w życiu przeczytała lekturę tej autorki. 

Na samym początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej historii, ponieważ myślałam raczej o lekkiej, niezwykle przesłodzonej powieści miłosnej, którą spotykamy w co drugiej książce. Po kilku pierwszych rozdziałach poczułam się niesamowicie rozczarowana zbyt szybkim rozwojem akcji, przez który miałam wrażenie jakby w połowie, historia głównych bohaterów miała się zakończyć, a przez resztę książki miałabym do czynienia z pustymi kartkami. Jak się jednak okazuje, Hoover postanowiła nieco nabrać swoich czytelników! "Slammed" pozytywnie mnie zaskoczyła, a tym samym oczarowała, niejednokrotnie wzruszyła oraz złamała serce.

Książka nie opowiada o słodkiej, idealnej miłości. Jak pisałam powyżej - rozpoczęcie akcji było bardzo szybkie, ale z każdą kolejną kartką, każdym rozdziałem relacja pomiędzy Layken, a Willem stawała się bardziej skomplikowana. Nie mamy tu do czynienia z licznymi schematami, a oryginalną historią napisaną w przyjemny sposób, która potrafi zaskoczyć nagłym zwrotem akcji! 

"Slammed" to lektura opowiadająca o burzliwej miłości dwójki młodych ludzi, którzy muszą pokonać liczne przeszkody, by zrozumieć że są dla siebie stworzeni. Mimo tego można powiedzieć, że na pierwszy plan wychodzi tu jednak silna miłość pomiędzy dziećmi, a matką, która przez długi czas, całkiem sama zmagała się z własnymi problemami. Historia ta pokazuje nam przede wszystkim niesamowitą walkę o miłość, przyjaźń, naprawę relacji! Zmusza do licznych refleksji na temat własnego życia oraz tego jak traktujemy ludzi otaczających nas dookoła. Uważam, że to przyjemna lektura, którą na pewno warto przeczytać, a już na pewno w zbliżające się Walentynki!








Wy mieliście już spotkanie z twórczością Colleen, czy tak jak ja zwlekacie do ostatniej chwili? Lubicie jej powieści?
Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu YA!

21 komentarzy:

  1. Czytałam pierwszą część i niezbyt mnie wciągnęła ta historia. Ale to cudowne wydanie sprawia, że mam ochotę dać jej drugą szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Hoover, przeczytałam wszystko co u nas wyszło - oprócz tej trylogii ;) Bardzo długo myślałam że to coś nowego a to po prostu nowe okładki, okazuje się że mam ta trylogię na czytniku od lat więc pewnie zabiorę się za nią w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty musisz nadrobić jedynie trylogię, natomiast ja całą resztę książek, które myślę że również przypadną mi do gustu! :o

      Usuń
  3. Piękny łoś tutaj obok, po lewej stronie. ;)
    A co do książki, na pewno kiedyś przeczytam. ;) Lubię pióro Hoover, szczególnie za Maybe someday ją sobie cenię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Na pewno w najbliższym czasie sięgnę po "Maybe someday"! Myślę, że i mnie przypadnie do gustu :)

      Usuń
  4. Czytałam akurat tę książkę ostatnio. Nie jest wspaniała, ale to nie zmienia faktu, że wzrusza i jest pełna emocji. W końcu to Hoover!

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku na pewno przeczytam coś jej autorstwa :) tyle pozytywnych opinii czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno już wcale! Sama się o tym przekonałam! :)

      Usuń
  6. Lubię twórczość Colleen Hoover, ale chyba po tę książkę nie sięgnę :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za twórczością tej autorki, więc raczej nie sięgnę po te wznowione pozycje, ale muszę przyznać ze wyglądają przepięknie. ;)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem ludzie dzielą się na osoby, które kochają Hoover i te, które nie lubią jej twórczości! :)

      Usuń
  8. Czytałam całą trylogię Colleen i nie żałuję ani chwili spędzonej z jej książkami! Każda kolejna jest, jak diament wychodzący spod ręki autorki! Gorąco pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ^^
    https://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza seria, bardzo dobrze się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ze dwa podejścia do Hoover i chyba nigdy się do niej nie przekonam. Trochę nie przepadam za new adult, a trochę za takimi czystymi romansami? Obyczajówkami? Przypuszczam, że to głównie dlatego ;) Ale zawsze mnie cieszy, że ludzie mają o różnych książkach tak odmiennie zdania - jest o czym dyskutować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zauważyć, że jedni Hoover kochają, a drudzy nie znoszą jej książek. Przyznam, że ja też nie przepadam za tego typu gatunkami, ale od czasu do czasu sięgam jednak po coś "innego" :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Uwielbiam książki Hoover! Powyższą powieść czytałam dawno temu i bardzo dobrze ją wspominam. Może nie pamiętam szczegółów, ale z pewnością jeszcze kiedyś do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji jeszcze zapoznać się z twórczością Hoover. W Polsce czeka na mnie "It ends with us", więc czekam, by się z nią zapoznać. Nie wiem czy jej styl przypadnie mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować! Ja na pewno sięgnę po jej kolejne ksiażki :)

      Usuń
  13. Dziękuję za link i życzę miłej zabawy w naszej blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam książki Colleen Hoover! :D Tę miałam już okazję czytać w starej wersji, ale szykuje się reread w nowej, która już mam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam ale myślę, że dam jej szanse :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2018/02/63-recenzja-blisko-ciebie-kasie-west.html

    OdpowiedzUsuń