piątek, 16 lutego 2018

Słodycze i literatura? Czemu nie! Nietypowa akcja Wydawnictwa YA! i Dunkin’ Donuts!




Nie ma niczego lepszego od dobrej książki i gorącej kawy. A jeśli w grę wchodząrównież pączki, to robi się jeszcze lepiej! Od dzisiaj w trzech punktach Dunkin’ Donuts w Warszawie odwiedzający mają okazję przeczytać nowe wydania kultowego cyklu Colleen Hoover i innych książek Wydawnictwa YA!

Wydawnictwo YA! wpadło na dość nietypowy pomysł, aby zachęcić czytelniczki i czytelników Colleen Hoover do lektury w asyście… dobrych słodyczy. Z okazji premiery nowych wydań kultowego cyklu „Slammed” w Walentynki w trzech punktach sieci Dunkin’ Donuts w Warszawie pojawiły się regały z książkami Colleen Hoover oraz innymi powieściami Wydawnictwa YA!, które specjalizuje się w literaturze young adult dedykowanej głównie nastoletnim czytelnikom.



Trylogię „Slammed” możecie znaleźć w trzech punktach Dunkin’ Donuts w Warszawie: 
- przy ul. Franciszka Klimczaka 1 (Royal Wilanów),
- Światowida 17 (Galeria Północna) 
- przy ul.Świętokrzyskiej 16.



Colleen Hoover jest jedną z najpopularniejszych zagranicznych pisarek w Polsce. Długo oczekiwane nowe wydanie trylogii „Slammed” ukazało się w Polsce 14 lutego!




RECENZJA "SLAMMED" JUŻ NA BLOGU! -> KLIK

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna współpraca - książki w różnych miejscach to zawsze miła promocja. Chociaż... ja jak na razie jestem po "Confess"Hoover i chwilowo mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mam nie po drodze...
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety...ja również mam sporą drogę do Warszawy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że ciekawa akcja, zawsze doceniam gdy wydawnictwa robią więcej niż obowiązkowe minimum ;) Dodatkowo chyba najwyższy czas zabrać się za tę trylogię, to jedyne książki Hoover wydane u nas których nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie za daleko, a poza tym nie przepadam za Colleen Hoover, ale akcja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście kocham książki tej autorki. Tych jeszcze niestety nie czytałam, ale może niedługo mi się to uda.

    Zapraszam do siebie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię autorkę i mam te książki w starych okładkach. Akcja pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń