sobota, 19 września 2015

Be Room Cliff Book TAG

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym TAG-iem. Bardzo serdecznie dziękuję za nominację Otwartą Księgę no i co?...zaczynamy! :)
Na czym polega? Musimy wybrać kilku bohaterów - dziewczyny biorą żeńskie postacie, natomiast chłopcy postacie męskie! Losujemy trzech bohaterów na każdą z poszczególnych rund, by następnie zadecydować kim chcemy być, z kim chcielibyśmy zamieszkać w pokoju oraz kogo zrzucilibyśmy z klifu. Powiem szczerze, że jest to świetna zabawa równająca się czasami z bardzo trudnymi decyzjami, ale cóż... :)

BOHATEROWIE:
1. Clary Fray (Dary Anioła)
2. Margo Roth (Papierowe Miasta)
3. Penny (Girl Online)
4. Caroline Forbes (Pamiętniki Wampirów)
5. Beatrice Prior (Niezgodna)
6. Arwena (Władca Pierścieni)
7. Eowina (Władca Pierścieni)
8. Nora Grey (Szeptem)
9. Lena Duchannes (Piękne Istoty)
10. Celaena Sardothien (Szklany Tron)
11. Teresa (Więzień Labiryntu)
12. Katniss Everdeen (Igrzyska Śmierci)
13. Maia Roberts (Dary Anioła) 
14. Hazel Grace (Gwiazd Naszych Wina)
 15. Talitha (Królestwa Nashiry)


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 RUNDA 1
TALITHA - BE
HAZEL GRACE - ROOM
ARWENA - CLIFF





O kurczę. To chyba jeden z najtrudniejszych wyborów i sama nie wiem co tutaj zrobić. Chciałabym się stać Tahithą, czyli niezależną, waleczną dziewczyną ze sztyletem w dłoni, która potrafi poskromić każde zło! Hazel Grace w stu procentach mogłaby być moją przyjaciółką, ponieważ jesteśmy dość podobne do siebie: ciche, nieco skryte w sobie. Najmniej chyba jednak wpłynęła na mnie Arwena, nie miała znaczącej roli w książkach, więc niestety musi zlecieć biedna z klifu.. :(

RUNDA 2
NORA GREY - BE
MARGO ROTH - ROOM
EOWINA - CLIFF


Tutaj też trudna decyzja, ale jednak zadecydowałam stać się Norą...dla niektórych nie będzie to zdziwienie, ale chciałabym mieć cudownego Patcha na wyłączność! ;) Koleżanką z pokoju jak widzicie jest Margo, z którą na pewno nigdy bym się nie nudziła, dzięki nowym zagadkom. Niestety moja kochana Eowina musi spaść z klifu...

RUNDA 3
TERESA - BE
MAIA ROBERTS - ROOM
LENA DUCHANNES  - CLIFF


Uf! Wreszcie coś łatwego, gdzie nie mam najmniejszego dylematu! Bez wątpienia zostaję Teresą, którą po prostu uwielbiam w każdym calu. Dla mnie świetna bohaterka i tyle! :) Maia Roberts to moja współlokatorka z tego powodu iż uwielbiam istoty takie jak np. wilkołaki w tym przypadku. Oczywiście nie chciałabym jej oglądać w czasie pełni księżyca! :) I ostatnia osoba, którą z wielką chęcią strącę z klifu jest Lena. Osobiście uważam ją za okropną bohaterkę w okropnej książce...

RUNDA 4
CALAENA SARDOTHIEN - BE
BEATRICE PRIOR - ROOM
KATNIS EVERDEEN - CLIFF


Tutaj wylosowała mi się dość bojownicza spółka, ale tutaj też nie zastanawiałam się zbyt długo nad wyborem. Jak zawsze chciałabym stać się świetną, waleczną dziewczyną, która włada doskonale bronią, będzie mogła zabijać swoich wrogów! Beatrice zostaje moją koleżanką z pokoju i mam nadzieję, że zapozna mnie z Cztery ;) Katniss Everdeen ląduje w klifie...nie przepadam za tą postacią oraz serią książek, więc niestety.

RUNDA 5
CLARY FRAY - BE
PENNY - ROOM
CAROLINE FORBES - CLIFF


W ostatniej rundzie bez chwili zawahania zostaję jedną z moich ulubionych bohaterek, czyli Clary Fray. Współlokatorką jest Penny (Girl Online), z którą na pewno bardzo szybko bym się zaprzyjaźniła ze względu na łączące nas zainteresowania i zdania na pewien temat. Na śmierć natomiast skazuję Caroline, mimo że nawet ją lubię, no ale niestety :)



To na tyle jeśli chodzi o Be Room Cliff Book TAG! Bardzo mi się spodobał i jeszcze raz dziękuję z całego serduszka za nominowanie mnie. Ja również upatrzyłam sobie kilku bloggerów!
Nominuję:
- Recenzandia
- Aleja Czytelnika
- Chaos Myśli
- Ona i on, czyli ich perspektywy

Jeśli spodobał ci się ten TAG i masz swojego bloga - bierz śmiało, baw się dobrze i nominuj kolejne osoby! x

18 komentarzy:

  1. Naprawdę podoba mi się ten tag! Z chęcią go zrobię, dziękuję za nominacje! :)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega TAG ! :D
    Spodobał mi się i może skuszę się na jego przygotowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Ten TAG jest świetny, na pewno go wykonam w wolnym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonałaś Tag :D
    Czytałaś może druga część więzienia labiryntu- Próby Ognia? :D
    Pozdrawiam! :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno skończyłam czytać 1 część i aktualnie czekam aż będzie dostawa książek do biblioteki, a w tym właśnie Próba Ognia. Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  5. W rundzie 4. to Tris zrzuciłabym z kilfu, niestety nie polubiłam tej bohaterki :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny jest ten TAG! :D Dziękuję bardzo za nominację, na pewno go zrobię, ale prawdopodobnie dopiero w przyszłym tygodniu (już inne posty są zaplanowane na jutro i poniedziałek/wtorek). Mega zabawa z tym tagiem! :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie nie! Patch jest mój ♥ :D Również z chęcią stałabym się Celaeną ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Przysłowiowego TAG'u książkowego jeśli masz ochotę wykonać, to zapraszam ^^
      http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/2015/09/przysowiowy-tag-ksiazkowy.html

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie! Wkrótce wykonam go na blogu x

      Usuń
  8. O, też właśnie muszę zabrać się za ten TAG, bo zostałam nominowana, ale to sporo roboty - karteczki, zdjęcia, losowania :c A szkoła nie zając, uczyć się trzeba :_:
    Szkoda tylko, że uśmierciłaś Caroline, z resztą decyzji się w sumie zgadzam ^^

    Obserwuję, bo mi się blog podoba ^^
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każda z nas chciałaby zamienić się miejscem z Clary :D wszystko dla Jaca <3 też jestem nominowana do tego TAg'u, ale jak na razie nie maiłam jeszcze czasu go wykonać :(

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już ten tag na kilku blogach. Strasznie mi się podoba, być może nawet go zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę! :o Nie spodziewałam się, że Katniss wyląduje w klifie, świetnie wykonałaś ten TAG.
    Niestety nikt nie nominował mnie jeszcze do niego, ale pozostaje mi tylko czekać ;)
    Pozdrawiam.
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z takim tagiem, ale muszę przyznać, że jest bardzo oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag, ale... Strącić Eowinę z kilfu? Serio?? Jak można?!
    I jak można być z Tris w pokoju? Ja bym zwariowała, nie cierpię jej!
    http://czytamwiecjestemcaxianelim.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm... No nie wiem, wszędzie ten tag, a jak dla mnie to taka "podróba" marry, kiss, cliff xD.
    Strzelam focha, że Arwena i Eowina poleciały :C. Z drugiej strony... Mężczyźni są wolni, ja rezerwuję Aragorna :D!
    No i jeszcze Kotną zrzucić! Jak tak można? Ale powinna przeżyć, w końcu jest Kosogłosem ;).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń