poniedziałek, 2 maja 2016

Miesiąc czytelnika

Nie wiem co się dzieje, ale czas w tym roku tak szybko mija, że to w pewnych momentach staje się aż przerażające. Kwiecień był dosyć ciężkim miesiącem dla mnie ze względu na egzaminy gimnazjalne oraz mały wypadek, który nadal daje mi się we znaki.  Mimo wszystko czytanie poszło mi dość dobrze z czego oczywiście jestem bardzo zadowolona!

PRZECZYTANE:
Kwiecień był nieco mniej zaczytany w porównaniu z marcem, jednak ja tak czy siak jestem z siebie zadowolona, że pokonałam lenistwo i sięgnęłam po taką liczbę lektur, które zresztą były bardzo udane!
1. "Zwiadowcy: Bitwa o Skandię" - John Flanagan
2. "Zwiadowcy: Czarnoksiężnik z północy" - John Flanagan
3. "Zwiadowcy: Oblężenie Macindaw" - John Flanagan
4. "Mafletto: Mroczne Piętno" - Marie Lu
5. "Zabójczyni" - Sarah J. Mass
6. "Nastoletnia panna młoda" - Cathy Glass
7. "Dwór cierni i róż" - Sarah J. Mass
8. "Malfetto: Drużyna Róży" - Marie Lu
Jeżeli jesteście ciekawi recenzji tych książek, to spokojnie, ponieważ są już napisane i czekają na swoją kolej!

ZDOBYCZE:
No w kwietniu również nie zaszalałam z lekturami, jednak coś tam trafiło do mnie ze współprac czy też dobrych promocji, na które jednak musiałam się skusić...no wiecie...to było silniejsze ode mnie!
1. "Nastoletnia panna młoda" - Cathy Glass
2. "Mafletto: Mroczne Piętno" - Marie Lu
3. "Rozważna i romantyczna" - Jane Austen (wersja polsko-angielska)
4.  "Diabeł ubiera się u Prady" - Lauren Weisberger
5. 'Dwór cierni i róż" - Sarah J. Mass

PLANOWANE NA MAJ:
1. "Diabeł ubiera się u Prady" - Lauren Weiberger
2. "Zwiadowcy: Okup za Eraka" - John Flanagan
3. "Zwiadowcy: Królowie Clonmelu" - John Flanagan
4. "Elfy" - Bernhard Hennen



Chwalcie się waszymi zdobyczami i wynikami czytelniczymi w kwietniu. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni! :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku i życzę jeszcze więcej książek w maju! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie że przeczytałaś "Malfetto" mi się bardzo podobała. :D
    A "Dwór cierni i róż" właśnie przede mną. Dzisiaj zaczynam czytać. :3
    No i widzę zapowiada się ciekawy następny miesiąc.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałem egzaminy gimnazjalne, na dodetek dopadł mnie jeszcze konkurs z historii, więc niestety nie mogę pochwalić wybitnymi osiągami w czytaniu, czego bardzo żałuję. Mam nadzieję, że maj będzie lepszym miesiącem pod tym względem, bo wynik +/- 0,5 książki w kwietniu mnie nie zadowala.

    Pozdrawiam! ;)

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 przeczytanych książek to, moim zdaniem, świetny wynik, więc gratulację :)
    Z chęcią przeczytałabym "Diabeł ubiera się u Prady", film uwielbiam, jestem ciekawa książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osiem książek to dobry wynik, więc gratuluję! :) Mam nadzieję, że egzaminy poszły pomyślnie :)
    Również zastanawiałam się ostatnio nad kupnem "Diabeł ubiera się u Prady", jednak ostatecznie wybrałam coś innego :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powrotu do zdrowia po tym wypadku i gratuluję wyników.
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA:)
    Mam nadzieję, że odpowiesz.

    Pozdrawiam!
    http://napolceiwsercu.blogspot.com/2016/05/podsumowanie-kwietnia-lba3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik, tylko pogratulować! Życzę równie zaczytanego maja! :))
    Pozdrawiam serdecznie! ♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki Ci zazdroszczę, że miałaś okazję przeczytać Zwiadowców! U mnie w bibliotece wszystkie części szybko są rozchwytywane i niestety nigdy nie mogę ich złapać :(
    Świetny wynik!!!
    Zapraszam do mnie na recenzję "Anny i pocałunku w Paryżu"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku czytelniczego! A tak poza tym też niebawem zamierzam przeczytać "Diabeł ubiera się u Prady".
    Pozdrawiam- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w kwietniu zaczęłam czytać pozycję znanego mistrza grozy, a to dlatego, że udało mi się zdobyć książkę Kinga za niecałe 10zł! Jestem tym faktem bardzo zadowolona. Każdemu kto lubi kupować papierowe wydania powieści polecam oczywiście wstąpić do Biedronki. Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Diabeł ubiera się u Prady :) Bardzo ciekawa pozycja czytelnicza, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Osiem książek to świetny wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję cudownego wyniku! Ja przeczytałam w kwietniu jedyne 4 książki, ale chcę nadrobić to w maju! A Tobie życzę jeszce lepszych i ciekawszych pozycji przeczytanych w nowym miesiącu!

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Super wynik. Książka "Nastoletnia Panna Młoda" jest super, czytałam 2 razy :)
    Pozdrawiam i zapraszam jak znajdziesz czas :)
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się właśnie nad kupnem książki "Diabeł ubiera się u Prady". Film był rewelacyjny. Koniecznie napisz recenzje po przeczytaniu ;)

    maguarro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń