sobota, 1 października 2016

Miesiąc czytelnika

Edytuj post
Hej, hej, hej! Wrzesień już za nami...szczerze mówiąc, nie mam pojęcia kiedy ten pierwszy miesiąc roku szkolnego przeminął! Niestety obowiązki, które spłynęły na mnie wraz z wkroczeniem do nowej szkoły, spowodowały u mnie wielkiego lenia, w trakcie którego mam ochotę jedynie leżeć. Także z czytaniem nie poszło mi najlepiej, ale lepsze to niż nic :)

Znalezione obrazy dla zapytania books gif

PRZECZYTANE:
1. "Załącznik" - Rainbow Rowell
2. "Mitologia" - Jan Parandowski (lektura szkolna)
3. "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu" - Anna McPartlin
4. "Kasacja" - Remigiusz Mróz

W tym miesiącu nadrabiam jednak książkami, które zakupiłam! Z book haulem zrobię niedługo oddzielny post, więc tym razem nie przedstawię w Miesiącu czytelnika kategorii "Zakupione"!
A wam jak poszło we wrześniu? Mieliście już zadaną jakąś lekturę?

12 komentarzy:

  1. U mnie był Król Edyp no i mitologia.
    4 książki to i tak dobrze jak na wrzesień!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie odwrotnie. :D Poszłam do szkoły i zaczęłam czytać jeszcze więcej książek. :D Też w tym miesiącu przeczytałam ,,Załącznik" nawet ciekawa lektura.
    Fajnie, że sięgnęłaś po ,,Kasację". :3
    Pozdrawiam ♥ Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w całości przeczytałem tylko jedną książkę :/ A z lektur miałem Dziady II ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    Bookland Dawid's

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Kasacja"... Jedna z moich ukochanych książek! Miesiąc minął u mnie całkiem nieźle i juz mam za sobą ,,Cierpienia Młodego Wertera" i przyznam szczerze, że książka była naprawdę dobra. Pozdrawiam ciepło i życzę lepszego i zaczytanego kolejnego miesiąca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko "Kasację" i niestety mi się nie spodobała :/
    Na "Załącznik" może kiedyś się skuszę.
    Czekam na book haul :D
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego października!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już na wstępie musiałam czytać ,,Zemstę'', ale oprócz tego przeczytałam cztery inne pozycję i cały czas męczę jedną, która okazuje się katorgą. Mam nadzieję, że uda mi się ją dokończyć w tych pierwszych tygodniach października. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie mało było przeczytanych książek w tym miesiącu, jednak mój stosik do przeczytania rośnie i październik będzie dużo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wrzesień słaby, ale mam nadzieje, że październik będzie o wiele lepszy. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój wrzesień był wolny od obowiązków i przeczytałam aż 10 książek. W październiku już tak nie będzie jednak.
    Z Twojej listy chciałabym przeczytać "Kasację". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwierz mi, cztery książki to dobry wynik. Ja we wrześniu przeczytałem tylko jedną książkę, a w dodatku to była lektura :/.

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już pierwszą lekturę, a była nią "Zemsta". Nie przepadam za dramatami więc nie powiem, że byłam jakoś uszczęśliwiona z faktu, iż omawiamy te pozycje. Przeczytałam jednak i nie było tak źle. Oprócz tego we wrześniu przeczytałam cztery inne książki i jedną zaczęłam, ale tak mnie wymęczyła, że nie dałam rady skończyć; może w październiku się uda. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wrzesień niestety nie wypadł najlepiej, ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation