sobota, 19 grudnia 2015

Dzień 19 - Christmas TAG

Dzisiaj kolejny TAG i już tylko sześć dni do upragnionych świąt! :) 



MUZYCZKA > (KLIK)
1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Zdecydowanie Listy do M! Nie dość, że śmieszny, romantyczny to jeszcze z tym polskim klimatem świąt. Nie oglądałam drugiej części, lecz w te święta na 100% to zrobię i już nie mogę się doczekać! Możecie pisać w komentarzach, czy jest tak dobra jak pierwsza!
2. Jaki kolor kojarzy ci się ze świętami?
Chyba od zawsze święta Bożego Narodzenia to dla mnie kolor czerwony. Bardzo kojarzy mi się z tym rodzinnym ciepłem w mroźne noce oraz ze strojem Świętego Mikołaja. Oprócz tego, kolory złota, srebra czy bieli bardzo mnie przybliżają do tego okresu.
3. Jeśli mógłbyś kupić prezent jednej osobie, kto by to był?
Tutaj bez zawahania mogę powiedzieć, że kupiłabym prezent mojej mamie, którą bardzo kocham. Wiele dla mnie robi przez cały czas, więc zasłużyła sobie jak nikt inny, by dostać upominek od serca.
4. Co lubisz robić, gdy masz przerwę świąteczną?
Jestem typem strasznego leniucha, więc w ten czas po prostu zapominam o szkole, nauce itp. Głównie to uwielbiam wieczorami czytać książki, przy migoczących światełkach na choince oraz słuchać świątecznej muzyki, która mogłaby lecieć w radiach 24/7!
5. Czy masz jakieś życzenia świąteczne?
Chyba każdy ma jakieś tam małe życzonko. Ja najbardziej chciałabym dostać bilet na koncert One Direction. To jest moje marzenie numer jeden, ale może spełni się dopiero w 2017, kiedy to chłopcy powrócą po przerwie! Kto wie, co Mikołaj przyniesie.... ;)
6. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Mandarynki! Kiedy w sklepach pojawiają się te owoce, czuję ten zapach, wiem że święta będą już niedługo. Podczas kolacji wigilijnej mamy zawsze dużo mandarynek, więc kiedy je obieramy to po prostu raj...! :)

Ooo! Już za 5 dni święta! Kto nie może się doczekać?! :)

9 komentarzy:

  1. haha zdecydowanie zgadzam się z mandarynkami! Kiedy ktoś zaczyna przy mnie obierac mandarynki, odrazu wiem że to święta się zbliżają :D Drugim takim zapachem jest cynamon, za którym nie przepadam, ale zawsze kojarzy mi się ze świętami :D Pozdrawiam! I zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi czerwony również bardzo kojarzy się ze świętami. Mam nadzieję, że Twoje życzenie świąteczne się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Listy do M są cudowne, jeszcze nie miałam okazji obejrzeć drugiej części, ale mam nadzieję, że będzie tak samo dobra jak pierwsza. Mandarynki! Kocham ich zapach, smak i kolor! Oh, już niedługo święta ;))) Pozdrawiam, pełna ekscytacji Idalia ;**


    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spędzanie wolnego czasu przy książce i jedzenie mandarynek to jak raj na ziemi ;D
    Pozdrawiam, Julia

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z mandarynkami! Chociaż w domu mam całą miskę to w tym roku jadłam tylko jak ktoś miał w szkole haha :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mandarynki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę się doczekać świąt! Mandarynki to najlepsza rzecz na Ziemi! Pozdrawiam♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mandarynki to jest to! Cudowne i wspaniałe owocki. :D
    Post bardzo ciekawy. W ogóle Twój blog jest dość interesujący. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mandarynki to już taki typowy świąteczny zapach! :D Zawsze kojarzy mi się z tym okresem:) Fajny tag:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń