środa, 20 lipca 2016

Dzienniczek pełen cytatów #2

1. "- Jak masz na imię? [...]
- Mam na imię Wiatr - szepnęła - I Deszcz. Oraz Kości i Pył. Moje imię to skrawek dawno zapomnianej pieśni." - "Zabójczyni" - Sarah J. Mass

2. "Potrzebujemy nadziei, bo ona daje nam siłę, by trwać" - "Dwór cierni i róż" - Sarah J. Mass

3. "Na tym świecie, gdzie wszystko jest bardzo skomplikowane, są też książki, które mogą cię nauczyć, w jaki sposób wszystko może stać się proste." - "Kwiaty na poddaszu" - Virginia C. Andrews

4. "Cierpienie nie jest oznaką słabości. Prawdziwą siłę człowiek odnajduje w sobie, gdy postanawia zmienić własne życie" - "7 dni" - Eve Ainsworth

5. "Ale marzenie o czymś nieprawdopodobnym ma własną nazwę. Nazywamy je nadzieją." - "Dziewczyna z pomarańczami" - Jostein Gaarder

9 komentarzy:

  1. Jakie piękne cytaty! Najbardziej podoba mi się z 'Dworu Cierni i Róż' :)
    Kochana, czekam na więcej takich świetnych postów <3

    Pozdrawiam cie z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Drugi tom lepszy niż pierwszy? Dziedzictwo - C. J. Daugherty - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi cytat bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty! Ten pierwszy... Aż mnie ciarki przeszły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne cytaty! <3
    Niestety nie czytałam jeszcze żadnej z tych powieści,ale bardzo bym chciała ''Dziewczynę z pomarańczami''. ;)
    Pozdrawiam! ;*
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym cytatem z książek Maas jest zdecydowanie "Nie będę się bać", chociaż uwielbiam również znajdujący się na mojej tapecie "Libraries were full of ideas perhaps the most dangerous and powerfull of all weapons"

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te Twoje cytaty :) Smutne, acz piękne. <3


    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarty cytat bardzo mi się podoba, choć nie czytałam książki, z której on pochodzi. Wszyscy mogą narzekać, ale niewielu chce naprawdę zmienić coś w swoim życiu - do tego potrzeba odwagi i siły.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe cytaty. Niestety nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cytaty! Szczególnie urzekł mnie ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń