wtorek, 31 stycznia 2017

Rozpraw się ze swoją wewnętrzną jędzą




W każdej z nas tkwi jędza, jednak czasami nie zdajemy sobie z tego sprawy. Obok problemu przechodzimy obojętnie, nie mając pojęcia, że ta mała złośnica powoli wyniszcza nas od środka, rujnując nasze dotychczasowe życie. Dlaczego tak jest? O dziwo chce nas chronić od złych wydarzeń, ale niestety dość często naszym kosztem.
Takich zołz jest niesamowicie wiele i prawie każda z nich zamieszkuje nasze myśli. Królowa Porównań pokazuje jak beznadziejne jesteśmy w porównaniu z innymi, którzy osiągnęli sukces. Zajęcioholiczka to mały króliczek z reklamy baterii, któremu na wszystko starcza energii. Królowa Dramatu wprost kocha żywić swoją panią ciągłą adrenaliną jak i problemami. Oprócz tych trzech nieznośnych pannic, autorki książki, czyli Amy Ahlers oraz Christine Arylo podczas dotychczasowej pracy odnalazły we wnętrzu kobiet jeszcze dziesięć innych zołz, które systematycznie zatruwają nam życie.
Wydawałoby się, że skoro takie jędze mieszkają w naszych umysłach, to nie możemy się ich pozbyć! Autorki tej książki potrafią jednak czynić cuda w życiu kobiet, dlatego przygotowały dla nas ciężką, ale zarazem przyjemną drogę, gdzie na mecie odnajdziemy wreszcie upragniony spokój i dobro dla własnego organizmu. Potrzebne będą jednak chęci, bez których nigdy nie damy rady osiągnąć zamierzonego nam celu.
Na początku oczywiście będziemy musiały poznać, która zołza zadomowiła się u nas i nie ma raczej zamiaru się wynieść. Co więc trzeba zrobić? Przeczytać jedynie dokładnie zabawne opisy niezbyt miłych koleżanek, a następnie wykonać łatwy test. Proste, prawda? Tutaj jednak zaczną się schody jakie będziemy musiały przebyć małymi kroczkami. Wydawałoby się to dziwne, ale naszym zadaniem jest przede wszystkim pokochanie zołzy, która dotychczas zatruwała nam życie. Pamiętajmy, że ten mały demon w sukience jest naszą częścią, dlatego dając jej miłość, obdarowujemy samie sobie tym uczuciem, które zdecydowanie jest nam potrzebne do samoakceptacji! Bo kto nie chciałby być kochanym?
Pewnie myślicie sobie "Pf! Łatwizna!". Ja na początku też tak uważałam, jednak w trakcie czytania lektury uświadomiłam sobie jak mocno zołza potrafi się we mnie zagnieździć. Mimo wszystko zawzięłam się w sobie i powiedziałam "STOP!". Postanowiłam skończyć z porównywaniem siebie do innych osób, zakończyłam bycie Dobrą Dziewczynką, która stawia dobro innych na pierwszym miejscu. Pomimo, że nie pozbyłam się całkowicie tego małego diabełka, czuję się o wiele lepiej, czuję że jestem w pewien sposób wolna i o to tutaj chodziło, prawda?
Każda z nas jest wyjątkowa, dlatego zasługujemy na szczęście i nikt nie ma prawa nam w tym przeszkadzać!




Premiera książki "Rozpraw się ze swoją wewnętrzną jędzą" już 15 lutego!

3 komentarze:

  1. Genialny tytuł i wnioskuję, że książka równie cudowna i pomocna. :)
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję przeczytać. Jestem ciekawa, czy faktycznie książka pomoże uporać się z tą Wewnętrzną Jędzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, boski tytuł! Aż bym chciała przeczytać xd

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń