sobota, 6 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017!

Witam! Mija już pierwszy tydzień 2018 roku, dlatego uważam, że jest to ostatni dobry moment na podsumowanie poprzednich dwunastu miesięcy jakie spędziłam z wami na blogu!

Podobny obraz
RECENZJE
W roku 2017 podzieliłam się z wami 20 recenzjami takich książek jak:
Patrząc na poprzednie lata jest to jeden z najsłabszych wyników przez co jestem na siebie dość zła. Rok 2017 był dla mnie okropny pod względem chęci do czytania, dlatego mam nadzieję, że ten czas stanie się lepszy dla bloga i tym razem wezmę się do pracy! 

WSPÓŁPRACE
Mimo całorocznego lenia czytelniczego, 2017 owocował w kolejne współprace z cudownymi wydawnictwami! Bardzo się cieszę, że mogę swoim blogiem wspierać czytelnictwo oraz dzielić się wspaniałymi lekturami!

POSTANOWIENIE NA 2018?
Nie jestem osobą, która każdego roku obiecuje sobie masę przeróżnych rzeczy, by po kilku miesiącach o nich zapomnieć. Chcę jedynie przeżyć kolejny rok z wami na blogu, przynieść wam tym razem lepszy wynik jeżeli chodzi o ilość recenzji i przeżyć kolejne równie cudowne historie z książkowymi bohaterami!





Dziękuję wam za masę pozytywnych komentarzy oraz obserwację mojego bloga!
Podobny obraz

9 komentarzy:

  1. Życzę ci więc, by 2018 rok był lepszy :) Samych cudownych książek i czasu na ich czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero w tym roku zabrałam się za "Motylka" K.Puzyńskiej :D
    Życzę Ci cudownego 2018 roku :) Pozdrawiam :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy w sumie sobie niczego nie obiecuje - najlepsze cele rodzą się naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne zdanie do postanowień, co ty :D Życzę udanego 2018!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczytanego roku! I więcej pisania!

    OdpowiedzUsuń
  6. OOoj tam, nie liczą się liczby tylko fajne chwile rpzezyte z dobra książką w reku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę, aby ten nowy rok był jeszcze lepszy! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci, by ten rok był jeszcze lepszy :))

    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię czytać podsumowania :D

    OdpowiedzUsuń